MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
log fejlmeddelelse
Fra : Frenzy

Dato : 19-03-06 01:44

Hej gruppe

Har I nogen tid fået en fejl i min log/ program.

Den korte version er:( Com + hændelsessystemet har fundet en ugyldig
returkode under en intern behandling fra. HResult var Coooooo5 fra linie 44
af d:\ qxp_ slp\com\com 1x\events\ tier1\ events systemobjekt ccp\<osv.)?

Kontakt microsoft support?

Nogen der har et bud

Venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 19-03-06 09:24

"Frenzy" <Canasta@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> returkode under en intern behandling fra. HResult var Coooooo5 fra linie
> 44 af d:\ qxp_ slp\com\com 1x\events\ tier1\ events systemobjekt

Muligvis et problem med noget hardware.. Har du en konflikt i
enhedshåndtering?? Har du pillet ved noget for nylig, tilsluttet nyt osv.

Kan også være noget internt i dit OS... Hvad kører du med??

/ Michael...

Fra : poul.b.hansen

Dato : 19-03-06 18:59

"Michael Korsgaard" <michael@rejsemontoer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> enhedshåndtering?? Har du pillet ved noget for nylig, tilsluttet nyt osv.
>
> Kan også være noget internt i dit OS... Hvad kører du med??

hej
det er en fejl i en af opdateringerne

Fra : Frenzy

Dato : 20-03-06 02:11

> [...]
> enhedshåndtering?? Har du pillet ved noget for nylig, tilsluttet nyt osv.
>
> Kan også være noget internt i dit OS... Hvad kører du med??

Mogens svarer

Hej og tak for budene, det gik væk da jeg lod være med at starte op med
messenger 7,45. Fandt løsningen her
http://eventid.net/

venligst

Mogens Holm-Andersen