MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Install af XP
Fra : Ove Lauridsen

Dato : 18-03-06 16:59

Jeg har 2 computere - en bærbar Acer TravelMate 2003 LC. Her medfulgte Cd'er
med Win XP pro.

Derudover har jeg en en lidt ældre stationær med Win 2000 - som jeg bruger
meget lidt.

Jeg vil gerne udskifte denne Win 2000 med XP fra min Acer, men det er
åbenbart ikke så ligetil - jeg får besked på at min XP kun er beregnet til
en bærbar PC - (jeg ved godt, at det ikke er lovligt)
Hvad skal der evt. ændres på min Acer Cd for at det kan lade sig gøre?

Mvh. Ove

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 18-03-06 19:09

"Ove Lauridsen" <o.l-nospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en bærbar PC - (jeg ved godt, at det ikke er lovligt)
> Hvad skal der evt. ændres på min Acer Cd for at det kan lade sig gøre?

det tror jeg ikke du kan.
Din Xp vil garanteret kun installere på en Acer.
De fleste mærker Dell Compaq osv laver det tricks.
Jeg havde en XP til en Compaq den kunne ikke installeres
på andre mærker, men sjovt nok var det lige meget hvilken
model af Compaq jeg installerede den på.
mvh / Bjarne

Fra : Ove Lauridsen

Dato : 19-03-06 09:11

Hej Bjarne,
Tak for dit svar.

Mvh. Ove

Fra : Villy Jensen

Dato : 18-03-06 19:09

> [...]
> en bærbar PC - (jeg ved godt, at det ikke er lovligt)

> Hvad skal der evt. ændres på min Acer Cd for at det kan lade sig gøre?
Hvad med "et håndtag"?

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy