MS Windows
briani 27239
For mange licensnøgler...
Fra : claus b.p.

Dato : 17-03-06 00:42

Jeg har desværre fået rodet mine XP-licenser til flere computere sammen,
(XP-Pro OEM) er der nogen der kender en måde ud fra det nummer der vises i
"egenskaber for system" (fx. 12345-OEM-6789012-34567) at finde ud af hvilken
nøgle der er den rigtige, når man skal geninstallere? (Maskinerne har meget
forskellig hardware konfiguration)

/Claus

Fra : John

Dato : 17-03-06 00:57

"claus b.p." <cbp33@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvilken nøgle der er den rigtige, når man skal geninstallere? (Maskinerne
> har meget forskellig hardware konfiguration)

Kør Belarc Advisor (gratis) på dem alle, og print resultatet ud:

http://www.snapfiles.com/reviews/Belarc_Advisor/belarc.html

Mvh John

Fra : claus b.p.

Dato : 18-03-06 23:25

> Kør Belarc Advisor (gratis) på dem alle, og print resultatet ud:
>
> http://www.snapfiles.com/reviews/Belarc_Advisor/belarc.html

Fantastisk værktøj, lige hvad jeg skulle bruge. Tak.

/Claus

Fra : John

Dato : 18-03-06 23:51

"claus b.p." <cbp33@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fantastisk værktøj, lige hvad jeg skulle bruge. Tak.

Velbekomme, glad for at kunne hjælpe!

Mvh John