MS Windows
briani 27239
Fjerne programmer fra "tilføj/fjern progra~
Fra : henrikrisom@gmail.co~

Dato : 16-03-06 13:42

Nogle programmer jeg har fjernet fra harddisken vises stadig under
kontrolpanel -> add/remove programs. Når jeg prøver at fjerne dem
sker der ingenting. Det er i småtingsafdelingen men irreterende.
Hvordan får jeg dem væk ?

Fra : John

Dato : 16-03-06 14:06

<henrikrisom@gmail.com> skrev i en meddelelse

[...]

Prøver denne gode og gratis hjælper:
http://www.aplusfreeware.com/categories/LFWV/RegCleaner.html

Programmet kan oven i købet stilles til dansk.

Mvh John

Fra : henrikrisom@gmail.co~

Dato : 17-03-06 13:22

Hej John

Jeg har installeret programmet men kan ikke starte det. Når jeg
forsøger at åbne
programfilen sker der absolut ingenting. Det er pakket ud og
installeret tilsyneladende korrekt. Hvad kan det være ?

Vh jens

Fra : John

Dato : 17-03-06 14:19

[...]

Der burde komme en ny genvej på skrivebordet..?

Prøv igen:
http://www.aplusfreeware.com/categories/LFWV/RegCleaner.html

Scroll ned til 'Download (505 kb)' og download til skrivebordet. Luk kørende
programmer, dobbeltklik filen og kør den.

Som nævnt: Der burde fremkomme en ny genvej på skrivebordet, hvor du starter
programmet.

(Har netop installeret programmet på endnu en 'puter her; virkede fint)

Ellers må jeg melde pas..

Mvh John

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-03-06 14:48

henrikrisom@gmail.com skrev:

>Hvordan får jeg dem væk ?

http://www.ccleaner.com/ , og når programmet er installeret, kan de
fjernes under "Værktøjer" - "Afinstaller programmer"

PS jeg anbefaler under Download på førnævnte side at gå ind under "Other
builds" og hente CCleaner v1.27.260 - Basic" da den ikke inderholder den
unødvendige Yahoo-toolbar.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : henrikrisom@gmail.co~

Dato : 17-03-06 15:08

@ John @ Ivan

Der kom en genvej på skrivebordet og det var den som jeg prøvede at
åbne uden held.
Fik det ikke til at virke.
Men det gjorde jeg til gengæld med CCleaner.

Tak for hjælpen

Vh Jens