Brystoperation
Fra : Heidi

Dato : 03-06-06 18:59

Hej

Er der nogle kvinder her inde som har fået fået foretaget en brystoperation
udelukkende af kosmetiske årsager?
Jeg sprøger fordi jeg selv går og overvejer at få løftet og forstørret min
bryster.

Jeg har født 2 børn og det har givet mig 2 bryster som ikke er lige
store..De er blevet lettere slappe og "tomme" og jeg har problemer med at
accepterer det.
Jeg har altid v æret ked af mine bryster, men efter mine fødsler er det kun
blevet værre.

Er der noget som kan/vil dele ud af deres erfaring.. evt. gode råd og
henvisninger til gode steder at få foretaget sådan et indgreb.. evt andre
steder i skandinavien end lige Danmark.

Jeg håber på brugbare svar.

//Heidi

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 04-06-06 21:23

> [...]
> accepterer det.
> Jeg har altid v æret ked af mine bryster, men efter mine fødsler er det

Det får du så nok ikke fra mig. Mine bryster er uens og ikke specielt
charmerende - de ville aldrig blive godkendt til pornofilm, men det har de
så heldigvis heller ikke skulle. Jeg har ammet to børn og her mange år efter
er det sådan set ikke specielt kønt. Men det er mine, og sådan ser jeg altså
ud. Hvem skal jeg være pæn for? Mig, selvfølgelig, men for mig er det
vigtigere at jeg ikke har ar eller har mistet følelsen. Hvis jeg skulle
vælge (og det har jeg jo reelt kunnet), så jeg vil foretrække grimme, flade
bryster med følelse som er mine frem for smukke flotte attributter, som mænd
kigger efter. For hvad skal jeg bruge det til?

Mvh Maria

Fra : Louise K..

Dato : 06-06-06 16:45

Jeg vil gerne anbefale en super kirug. www.drsanden.com
Hjemmesiden ser ikke ud af meget, men tag ikke fejl.
Jeg har fået ilagt 600 ml i hvert bryst, gennem armhulen, og bag musklen.
35000 sek. kr... uden smerter!!!!! Personalet er rigtig søde og hjælpsomme.
Kan absolut anbefales. Du er velkommen til at maile mig på
mail@luscious.dkXXX (fjern XXX) ....hvis du vil have en længere forklaring.
Har brugt mange år af mit liv på at undersøge og finde frem til det helt
rigtige sted.

Vh Louise