Flere navne / binavn i enkeltmandsvirksomh~
Fra : Lars [2000]

Dato : 03-06-06 15:33

Jeg er ved at starte en enkeltmandsvirksomhed, men vil gerne have den kendt
under 3 forskellige navne, som eksempelvis: abcdef ; abcdef.dk og abc-def.
Formålet er primært at undgå at andre tager de andre 2 navne.

Men så vidt jeg kan se må et enkeltmandsfirma ikke registere flere navne
eller binavne.

Findes der en nem løsning på det problem? Kan man f.eks. registere flere
enkeltmandsfirmaer og på den måde løse problemet.

M.v.h.

Lars M

Den har indtil videre sparet mig for at få 22436 spam-mails.
Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 03-06-06 15:53

"Lars [2000]" <nosp@m.dk> wrote in message
> [...]
> under 3 forskellige navne, som eksempelvis: abcdef ; abcdef.dk og abc-def.
> Formålet er primært at undgå at andre tager de andre 2 navne.

Hvis det kun handler om at registrere flere domæner, er det ikke noget
problem.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-06-06 20:53

> Findes der en nem løsning på det problem? Kan man f.eks. registere flere
> enkeltmandsfirmaer og på den måde løse problemet.

Tror nok (håber andre kan uddybe det) at du kan klare det ved at
varemærkebeskytte de andre navne. Mener det koster nogle tusinde kr. for 10
år. Så må ingen benytte disse navne.

Mvh
Michael