Sexismedom fås pr påstand mod påstand
Fra : Bo Warming

Dato : 03-06-06 14:34

Mange årsager, een virkning: Justitsmord vedr blufærdighedskrænkelse

At jeg belært af Liebig og Nietzsche prædiker, at ting hænger sammen
og journalisters forenklende eenÅrsagEenVirkning forenklinger er
skadelige, er en grund til at jeg framedes og dømtes for at have
blottet penis overfor sort indvandrerkvinde, der besïgtigede lejlighed
over min med henblik på udlejning.

Min kritik er så kættersk som Luthers mod pave-gerningsretfærdigheden,

- En anden (og overlappende) årsag er, at interessen for min
popularisering af Glistrup-budskaber irriterer godhedsindustrien. Man
søger at få mig stemplet som landsbyttosse og dermed ikke taget
seriøst, hvilket jeg dog har et vist held med at blive, som fremgår
af:

http://da.wikipedia.org/wiki/Bo_Warming

- Den afrikanske falskanmelder var direkte selvmodsigende i
byretten, men den kvindelige dommer har uskrevet instruks om, at der
skal dømmes flere mænd for sexisme - justitsmord mod voldtægts- og
pædofil-mistænkte er ikke nok, Man har i det sidste årti iværksat
drastisk øgning af beviskrav og tærskel for sigtelse vedr
voldsforbrydelser og samtidig mindskning af krav vedr
sexisme-mistanker, hvor der reelt er indført omvendt bevisbyrde jvf
de radikales krav om "uagtsom voldtægt".(Læs Jan Guillots bog "Heksenes
forsvarere" om pædofili-justitsmord).

-

- Uden på nogen måde at misinformere har jeg raget
førtidspension og hjemmehjælp til mig, og det har betydet at
offentligansatte i Københavns Kommune, som sjældnet overholder
tavshedspligt gør fjer til fem høns, og i sladderlyst gør undertegnede
uskyldige debatør til PSYKOPAT og PSYKOTISK.

Fem psykiatriske speciallæger har afvist al sådan snak , men folk
læser det de vil læse - ligesom altså en pige, der er utilfreds med
lejligheden, der ikke lever op til Flygtningehjælpens standard,
hallucinerer blotteri udfra shorts og bare tær.

Forleden sad jeg i min nye udestue og læste i en bog med lænestolen på
kanten af den høje tagterasse.

Et dansk rumænsk yoga-kollektiv , som bruger førstesalen via
udlejning til to danskere, er splittet op og har netop sagt op, og den
dansker der har ført ordet var i udlandet.

Den anden lejer er kæmpe og har næsten intet sagt til mig i ½ år, og
kom pludselig ind til mig efter at have sprængt døren, og slog mig med
fladhånd i ansigtet, så hårdt, at lænestolen faldt delvis ned i haven.

"Du har været inde i vor lejlighed" sagde han.

Siden fik jeg email fra ham om at det var perverst at jeg og en
håndværker havde været inde i lejlighedens fællesarealer (og et rum
som var udlejet til lejeren i udlandet) - og at jeg var psykopat. Det
begrundede han med, at han havde talt med alle de hjemmehjælpere jeg
har haft, og de havde læst sagspapirer om, at jeg led af psykopati.

Jeg har siden fået en undskyldning af ham for overfaldet, men at de
mange hjemmehjælpere har brudt deres tavshedpligt og fået psykopati ud
af kommunen skrivelser af mig, fastholdt han.

En af grundene til, at jeg udfra sande oplysninger har gået ind i
rollen som hjælp-trængende, er, at jeg som Günther Wallraff ønsker at
afsløre systemets diskrimination og råddenskab.

Men at jeg risikerer at blive dræbt som altan-onanisten i Hvidovre, er
en værre risiko ved rollen, end jeg havde forudset.

4. Rygtedannelsen i kvarteret om, at jeg er en sexistisk galning, har
bl.a. rod i at jeg i 29 år har færdedes med shorts, bare tær og
åbenstående skjorte året rundt, bl.a. når jeg på medbragt klapstol og
med medbragt kaffe har læst mine mange morgenaviser i solen på det
modsatte fortov, hvor der er en børnehave bag min ryg, og der er åbent
trådnet ind til denne. Børnene kommer hen til trådnettet og spørger,
hvad jeg hedder, og når børnehaven går tur og passerer min have og ser
mig, råber de alle sammen "Bo" som var jeg en interessant ven.
Forældre har klaget både til pædagogerne og til mig over, at jeg
sidder der( i timerne indtil solen kommer ind i min have), men det
bliver jeg jo ikke "slikonkel" af. Alligevel spyttede en
forbipasserende på fortovet mig i sidste måned i ansigtet og skreg "Pædofil".

At rygter cirkulerer bidrager naturligvis til, at politi og dommer ser
det tiltalende at "statuere et eksempel" om, hvor farligt det er at gå
imod godhedsindustriens dagsorden.

"Vi er i vane med at forklare det, som skyldes mange årsager ved
enkelt årsag, og de fleste uenigheder kan føres tilbage til dette."
Justus von Liebig (1803-1873)German Chemist and Professor