Q: Mamut og web
Fra : Ukendt

Dato : 03-06-06 14:30

Hejsa

Vi er ved at starte en lille butik op, og vi skal med tiden have en
hjemmeside-shop også, og så var det jeg kom til at tænke på noget, da jeg nu
sidder og læser lidt omkring Mamut løsningerne...

Man kan jo købe nogle tillægsprodukter og lign., og der er bl.a. noget
udvidet web-halløj, og så var det jeg kom til at tænke...

Kan Mamut arbejde sammen med andre end sig selv, altså en alm. standard OSC
shop...??

Og i tilfælde af at den kan, hvos svært er det at få den til det...??

Grunden dertil er at vi har et webhotel i forvejen, og derfor ikke ønsker
yderlige udgifter på den front, og heller ikke for firmaet om at gre jo,
omkostningerne skal jo holdes nede

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Kell Jørgensen

Dato : 04-06-06 07:12

Hej Carsten

"Carsten & Ann" <blue22deep]a[yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
> yderlige udgifter på den front, og heller ikke for firmaet om at gre jo,

Med modulet Easy Populate 2.74 MS2 til OSC kan du eksportere fra OSC og
importere i Mamut.
Om det er svært at få den til det, hmm det kan godt tage lidt tid at få det
rigtigt sat op.
Du kan evt. hente hjælp op www.openforum.dk

Det nemmeste er benytte Mamuts gratis shop, og tilrette den.

--
Kell Jørgensen
www.proff-hosting.dk - Mamut Provider - www.proff-solutions.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-06 08:35

Hej Kell

"Kell Jørgensen" <info@SLETproff-solutions.dk> skrev i en meddelelse

<snap>

> [...]
> det rigtigt sat op.
> Du kan evt. hente hjælp op www.openforum.dk
>
> Det nemmeste er benytte Mamuts gratis shop, og tilrette den.

Ja, det skal du jo sige

Nå, plat til side, er der en shop der bygger på den gratis udgave som jeg
kan se og prøve, og som udnyttes fuldt ud med de faciliteter der er til
rådighed...??

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Kell Jørgensen

Dato : 04-06-06 12:50

Hej Carsten

> [...]
>
> Nå, plat til side, er der en shop der bygger på den gratis udgave som jeg
> kan se og prøve, og som udnyttes fuldt ud med de faciliteter der er til

Nej det behøver jeg ikke nødvendigvis at sige, jeg sælger også
shopløsninger, baseret på OSC,
så jeg er helgarderet

Men det er ulig meget nemmere at oprette et produkt i Mamut med tekst,
billeder og lagerantal og
så opdatere shoppen med tryk på en knap.

Send mig en mail med navn/adresse så skal jeg sende dig en iværksætter pakke
med shop, så du gratis
kan afprøve systemet.

mvh Kell

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-06 20:37

Hej igen Kell

> [...]
> så opdatere shoppen med tryk på en knap.
>
> Send mig en mail med navn/adresse så skal jeg sende dig en iværksætter

Jeg har bestilt og modtaget både iværksætterpakke og Mamut demo software, så
går ud fra at den er med deri, har set noget shop noget i hvert fald...

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Kell Jørgensen

Dato : 05-06-06 17:21

Hej igen

> [...]
> så går ud fra at den er med deri, har set noget shop noget i hvert fald...

Så er du godt kørende, driller det er du velkommen til at kontakte mig

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-06 06:20

Hej Kell

> Så er du godt kørende, driller det er du velkommen til at kontakte mig

Jeg takker mange gange

Mvh
Carsten, Sandby