Ingen forbindelse til USB-porte??
Fra : Prikke

Dato : 03-06-06 10:08

Min søns computer er udstyret med 6 stk. USB-porte, men kan ikke
"finde" én eneste af disse. Hvor og hvordan kan jeg gøre USB-portene
modtagelige igen?

m.v.h.
Prikke

Fra : Deaster

Dato : 03-06-06 10:19

Prikke skrev:
> Min søns computer er udstyret med 6 stk. USB-porte, men kan ikke
> "finde" én eneste af disse. Hvor og hvordan kan jeg gøre USB-portene
> [...]

Kan de ses i enhedshåndteringen?

Jesper

Fra : Prikke

Dato : 03-06-06 10:35

Deaster skrev:

> Kan de ses i enhedshåndteringen?
>
> --
> Mvh
> Jesper

Ja, men der figurerer 7 og med flg. "efternavne": "standard enhanced
PCI to USB host controller", 3 stk. "USB-rodhub" og endelig 3 stk. "VIA
Rev 5 eller nyere USB-universel værtscontroller".

m.v.h.
Prikke

Fra : Klaus H

Dato : 03-06-06 11:37

"Prikke" <pervaerum.mikkelsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

Deaster skrev:

> [...]

PCI to USB host controller", 3 stk. "USB-rodhub" og endelig 3 stk. "VIA
Rev 5 eller nyere USB-universel værtscontroller".

Slet alt USB i enhedshåndtering. Find driverne til bundkortet frem og
genstart.
Hvad maskinen finder under opstarten, geninstallerer den. Kan den ikke finde
de rigtige drivere sidder du klar med dem på CD'en.

Klaus H

Fra : Prikke

Dato : 03-06-06 18:18

Klaus H skrev:

> [...]
> Hvad maskinen finder under opstarten, geninstallerer den. Kan den ikke finde
> de rigtige drivere sidder du klar med dem på CD'en.

Mange tak Klaus H.
Nu virker alt i sin skønneste orden!!

m.v.h.
Prikke