java i netbank
Fra : ___P.Sir

Dato : 03-06-06 09:47

Jeg ved ikke rigtig, om det er den rette gruppe for spørgsmålet...men jeg er
irriteret over så lang tid det tager at åbne min netbank, mens jeg ser på
dette java logo..går ud fra, at ventetiden har med java at gøre. Jeg kan se,
at det er vers. 1.5.0_06 af Sun microsystems, jeg har.
Burde jeg have en anden i stedet? Jeg mener det har været hurtigere
tidligere, men har ikke lagt mærke til, hvad jeg havde dengang....
Preben

Fra : Anders Lund

Dato : 03-06-06 10:02

___P.Sir wrote:
> [...]
> dette java logo..går ud fra, at ventetiden har med java at gøre. Jeg kan se,
> at det er vers. 1.5.0_06 af Sun microsystems, jeg har.

Det er også den nyeste version. Men hvor lang tid er "lang tid"? Min
computer er ikke mere end 5 sekunder om at starte Java up (har lige testet).

> Burde jeg have en anden i stedet? Jeg mener det har været hurtigere
> tidligere, men har ikke lagt mærke til, hvad jeg havde dengang....

Tidligere versioner af Java mener jeg ikke havde samme opstartstid.
Microsoft Virtual Machine er også hurtig, men den er ved at forsvinde,
da de ikke må udvikle mere på den.

Er det virkelig så lang tid du skal vente på at Java starter?

/Anders

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-06-06 10:17

1.5.0_07 er kommet http://www.java.com/en/download/manual.jsp

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 03-06-06 18:49

Ivan V. Klattrup wrote:

> 1.5.0_07 er kommet http://www.java.com/en/download/manual.jsp

Det havde jeg ikke set. Tak for det.

/Anders

Fra : Torben

Dato : 03-06-06 10:14

Du kan da bare skifte http://www.znn.dk/
--
Mvh Torben

Fra : Ole

Dato : 12-06-06 20:02

On Sat, 3 Jun 2006 10:47:28 +0200, "___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk>
wrote:

> [...]
>Burde jeg have en anden i stedet? Jeg mener det har været hurtigere
>tidligere, men har ikke lagt mærke til, hvad jeg havde dengang....

Der er er side: http://www.znn.dk/
Du skal bare dl. nummer 5 (til højre i billedet)
Så spiller det. Jeg har fået opl. fra Nordeas support.
Men om det virker ved DIN netbank, ved jeg naturligvis ikke.
Ole