Automatisk Submit af FORM
Fra : Henning Smed Sørense~

Dato : 03-06-06 07:59

Hej.,
Hvordan bygger jeg en Form med automatisk Submit?

For at undgå at brugere trykker "Submit" mere end en gang i min
Database/e-mail formular, har jeg brug en side som validerer indholdet,
videresender formular indholdet og viser en "Vent venligst besked" mens
indholdet skrives til databasen og ASPMail genereres.

Kan jeg bruge en ny Form side som læser indholdet med felterne som "Hidden"
og automatiks Submit eller er der en mere elegant løsning?

M.v.h.
Henning

Fra : magnus ejlerskov

Dato : 03-06-06 17:18

Henning Smed Sørensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> videresender formular indholdet og viser en "Vent venligst besked" mens
> indholdet skrives til databasen og ASPMail genereres.

Du kan bruge følgende:
Din body onload "trykker" automatisk submit:
<form method="post" name="fejl" action="gaestebog.asp">
<INPUT TYPE="hidden" value="<%=fejlnavn%>" NAME="fejlnavn"></INPUT>
<INPUT TYPE="hidden" value="<%=fejlemail%>" NAME="fejlemail"></INPUT>
<INPUT TYPE="hidden" value="<%=fejltext%>" NAME="fejltext"></INPUT>
</form>

> Kan jeg bruge en ny Form side som læser indholdet med felterne som "Hidden"
> og automatiks Submit eller er der en mere elegant løsning?
>
> M.v.h.
> Henning

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henning Smed Sørense~

Dato : 04-06-06 07:44

"magnus ejlerskov" <tinnus@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan bruge følgende:
> Din body onload "trykker" automatisk submit:
> <form method="post" name="fejl" action="gaestebog.asp">
> <INPUT TYPE="hidden" value="<%=fejlnavn%>" NAME="fejlnavn"></INPUT>

Hej Magnus,

Det ser ud til at kunne løse mit problem, tak for hjælpen jeg afprøver det.

God Pinse
Henning