Andet multimedie
bentjuul 3670
indesign: valg af paragraph style ved inds~
Fra : Henrik Enslev

Dato : 02-06-06 22:34

Hej
Når jeg sætter tekst ind i indesign, vælger programmet "selv" en type,
som desværre har hvide bogstaver, hvilket er ganske upraktisk.

Jeg er garanteret selv kommet til at vælge det engang, men hvordan
vælger jeg nu en ny standard style (i alle dokumenter fremover)

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : RoJo

Dato : 02-06-06 23:05

On 02/06/06 23:33, in article 1hgbw04.q72elh1iied11N%no@spam.nix, "Henrik
Enslev" <no@spam.nix> wrote:

> [...]
>
> Jeg er garanteret selv kommet til at vælge det engang, men hvordan
> vælger jeg nu en ny standard style (i alle dokumenter fremover)

Hej Henrik

Det gør du ved at lave de ønskede indstillinger uden at have et dokument
åben.

Mvh
RoJo

Fra : Henrik Enslev

Dato : 04-06-06 11:20

RoJo <Geckodk@fjerndettehotmail.com> wrote:

> Hej Henrik
>
> Det gør du ved at lave de ønskede indstillinger uden at have et dokument
> åben.
>
> Mvh
> RoJo

Tak, det var bare det