Slægten jakobsen
Fra : teknikkeren@gmail.co~

Dato : 02-06-06 21:51

Jeg søger oplysninger om min oldefar Jakob Ole jakobsen gift med Karen
Magrete Jakobsen født Rasmussen.
De kommer fra stevns området og er begge født ca 1885-87

På forhånd tak
Støve Jakobsen

Fra : Anita og Jørgen Siig

Dato : 03-06-06 08:06

Hej.

Har du ikke lidt flere oplysninger om dem. Evt deres børn?

man kan søge på http://www.familysearch.org/Eng/Search/frameset_search.asp
eller http://ddd.dda.dk/ eller http://www.arkivalieronline.dk/ som alle er
gode søgesider.

mvh Anita Siig

kommer selv fra Stevns

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-06 08:38

<teknikkeren@gmail.com> skrev i en meddelelse
>Jeg søger oplysninger om min oldefar Jakob Ole jakobsen gift med Karen
>Magrete Jakobsen født Rasmussen.
>De kommer fra stevns området og er begge født ca 1885-87

Det passer ganske vist ikke helt med årstallene, og stedet er Magleby på
Møn, men her er der iflg FamilysSearch en Jacob Ole Jacobsen, født 21. maj
1868 i Magleby, der 16. oktober 1893 bliver gift i Magleby med en Karen
Margrethe Rasmussen, født i Magleby 14. marts 1866.

mvh
Helmer Christiansen

Fra : teknikkeren@gmail.co~

Dato : 03-06-06 13:30

Nej det er Magleby på stevns. Min oldefar hedder Jakob Ole Jakobsen og
min Oldemor Karen Magrete Jakobsen født Rasmussen. Hun er død
ca.1942-43

Min farfar hedder Hans peder jakobsen og er født 01-08- 1907, og døbt
i Magleby kirke på Stevns. Han døde 7-12-1981 i københavn.
Så jo det hele passer skam.
MVH Støve jakobsen

Fra : teknikkeren@gmail.co~

Dato : 03-06-06 13:36

teknikke...@gmail.com skrev:

Jeg glemte forresten at min Farfar Hans Peder Jakobsen blev gift med
Ebba helene jakobsen født Rasmussen. De fik to børn sammen Min far
Poul jakob Jakobsen født 1931 og min faster Kirsten jakobsen født
1942. de boede på Pilegården i strøbyegede.
Ebba Helene døde i 1953, hvorefter Hans peder solgte gården og
flyttede til Københavnsområdet.
MVh Støve Jakobsen

Fra : teknikkeren@gmail.co~

Dato : 03-06-06 13:43

De nævnte søge sider bruger jeg fligtigt, men eller tusind tak for
oplysningerne.
MVh Støve Jakobsen