Q: P4 socket 754 ramme søges
Fra : Dan Knudsen [2000]

Dato : 02-06-06 18:54

Jeg har en 3ghz P4 Dell maskine og har købt en VapoChill Micro Ultra Low
Noise køler. Det er bare det problem at Dell tilsyneladende har lavet deres
eget system til at fastgøre deres kølersystem.

Hvor finder jeg en anden ramme til montering på bundkortet, så det passer
til det standardiserede plast "beslag" som sidder på andre bundkort?

På forhånd tak.

Dan

Fra : co@ch [4130]

Dato : 06-06-06 15:44

"Dan Knudsen [2000]" <news@apart.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor finder jeg en anden ramme til montering på bundkortet, så det passer
> til det standardiserede plast "beslag" som sidder på andre bundkort?

Ikke forstået ?

Links til både Dell maskine og Vapochill køleren udbedes hvis vi skal hjælpe
dig på vej

Mvh
Bri@n