Dyrepoliti
Fra : goofy

Dato : 02-06-06 09:40

Hejsa NG

Anskaffelse af dyrepoliti i DK.
Alt for mange dyr bliver hver dag mishandlet. Det er
desværre både i
landbruget og dyr hos private ejere.
Som det er i dag, har vi ikke mange muligheder for at få
grebet ind over
for dette problem. Det er i dag sådan at det skal meldes til
politiet, men
da politiet har mange andre opgaver, bliver der ikke altid
taget hånd om
problemerne. Derfor må det være på tide at få en myndighed
som kun har
fokus på at håndhæve en ordentlig og omsorgsfuld adfærd over
for vores
dyr.
Være med til at arbejde for denne sag ved at skrive under.

VI SKAL BRUGE 4000 UNDERSKRIFTER FOR AT BLIVE TAGET SERIØST
I MINISTERIET,
SÅ HUSK AT SENDE VIDERE.

Tusind tak for hjælpen.
http://www.dyrepoliti.underskrifter.dk/index.php

Med venlig hilsen

Steen Vinbæk

Fra : tina larsen

Dato : 02-06-06 16:57

Så har jeg skrevet under og send vidre.

> [...]
> Være med til at arbejde for denne sag ved at skrive under.
>
> VI SKAL BRUGE 4000 UNDERSKRIFTER FOR AT BLIVE TAGET SERIØST

Med venlig hilsen
tina larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hanne Engermann

Dato : 02-06-06 17:56

Steen, Ved du, hvem der står for underskriftindsamlingen (organisation
eller hvad)? Jeg modtog den selv for et par dage siden, skrev
selvfølgelig under og videresendte. Jeg har før modtaget lignende, også
med henblik på et dyrepoliti, så i en god sags tjeneste skriver jeg
under hver gang :>D

Spørgsmålet er stillet af DKK, som også har fået den tilsendt (af en af
mine bekendte.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : goofy

Dato : 03-06-06 21:01

Hejsa
> Steen, Ved du, hvem der står for underskriftindsamlingen
> (organisation
> eller hvad)?

Nej det ved jeg ikke, jeg har også fået den fra en bekendt.

Steen

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-06-06 20:07

Goofy skrev bl.a.

[...]

Har sendt linket til hele mit adressekartotek og allerede fået positiv
tilbagemelding fra to af dem.

Det er dejligt at opleve, at der er nogle der vil gøre en indsats på
området, så alle de mere eller mindre perverterede dyremishandlere måske på
et tidspunkt vil komme til at stå til ansvar for deres ugerninger. Hvad gør
dog mennesker så syge i hovedet, at de mishandler uskyldige dyr ?

Mange venlige hilsener
Tove
( Nor til 2 vidunderlige misser).

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 07-06-06 10:06

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hejsa NG

..

> VI SKAL BRUGE 4000 UNDERSKRIFTER FOR AT BLIVE TAGET SERIØST I MINISTERIET,
> SÅ HUSK AT SENDE VIDERE.

Kunne ikke drømme om at skrive under - som en kendt politiker sagde
fornyligt så blev han mere påvirket af eet tlf opkald end 200.000 der havde
skrevet under på endnu en netunderskrift indsamling.. de er for platte for
lette og ubetydelige..

Det betyder ikke at jeg ikke ønsker strenge straffe mv til folk der ikke
behandler dyr ordenligt tag ikke fejl - metoden er bare helt forkert - det
tager ti sek at lave den underskrift indsamling og der er vel fire mia gang
allerede - om alt fra katte til nye motorveje...

Så hvis man vil høres må man gøre et seriøst arbejde og ikke trykke to sek
på et link og tro det hjælper..

Just my 5cent..

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-06-06 16:30

Flemming Lynggaard wrote:

> ikke behandler dyr ordenligt tag ikke fejl - metoden er bare helt
> forkert - det tager ti sek at lave den underskrift indsamling og der
> er vel fire mia gang allerede - om alt fra katte til nye motorveje...

Javel Flemming, overdrivelse fremmer som bekendt forståelsen, selvom der
så var flere milliarder lister i omløb, så er det da prisværdigt af
Goofy, at han i det mindste forsøger at appellere til sine medmenneskers
forståelse for problemet med de stadigt omfattende mishandlinger. ;)

Der er da heldigvis ikke nogen i vort gamle demokratiske Danmark, der
kan tvinge andre til at skrive under på noget de ikke tror på.:)

Med venlig hilsen
Tove

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 08-06-06 11:54

"Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> wrote in message

> [...]
> at han i det mindste forsøger at appellere til sine medmenneskers
> forståelse for problemet med de stadigt omfattende mishandlinger. ;)

Der er imho ingen forskel på kædebreve underskrift indsamlinger og spam -
resultatet er det samme - og det burde befolkningen nok lære..

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-06-06 13:57

Flemming Lynggaard wrote:

> Der er imho ingen forskel på kædebreve underskrift indsamlinger og
> spam - resultatet er det samme - og det burde befolkningen nok lære..

Vi kan sikkert ikke blive enige i dette spørgsmål. Man kan ikke
sammenligne kædebreve og spam med underskrift-indsamlinger alene af den
grund, at de to første kategorier optræder i din postkasse eller i din
indbakke i OE, og disse er hovedsagelig baseret på profit af den ene
eller anden slags, hvorimod indsamlingen her foregår i NG, og er en
ganske uskyldig opfordring, som man så kan efterkomme eller bare vælge
at ignorere. Jeg vil blæse på hvad en minister har udtalt sig om
vedrørende underskrift-indsamlinger kontra telefonopringninger, det er
den mands mening, og den skal han da have lov til at ha'.
Underskrifternes antal er forøvrigt blevet fordoblet siden jeg postede
min underskrift, så der tilsyneladende en del af befolkningen der ikke
vil "tage ved lære".

Med (dyre)venlig hilsen
Tove :)

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 07-06-06 14:51

On 02/06/06 10:39, in article 447ff967$0$200$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> [...]

> Være med til at arbejde for denne sag ved at skrive under.
>
> VI SKAL BRUGE 4000 UNDERSKRIFTER FOR AT BLIVE TAGET SERIØST

Fabelagtig idé. Har skrevet under. Tak for linket.

Charlotte