nyt fra TDC, max tale
Fra : snuden

Dato : 02-06-06 01:49

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/abonnement/regningsab/maxtale/maxtale_priser/

ser umiddelbart ud som et godt tilbud, eller hvad?

Jeg har idag fri snak hos sonofon og taler ca. 14 timer om måneden..

Snuden

Fra : snuden

Dato : 02-06-06 03:36

"snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/abonnement/regningsab/maxtale/maxtale_priser/
>
> ser umiddelbart ud som et godt tilbud, eller hvad?
>
> Jeg har idag fri snak hos sonofon og taler ca. 14 timer om måneden..

Nåh ja, nu har jeg set hvor tdc henter pengene Opkaldsafgiften er hævet
til 29 øre. Så oveni abonnementet på 399,- skal lægges 29 øre pr. opkald.
Dvs hvis man har 600 opkald om måneden koster det 399 + 174= 573 Kr, altså
173 Kr mere end sonofons fri snak.

Snuden

Fra : Per Bau

Dato : 02-06-06 21:02

> [...]

> Dvs hvis man har 600 opkald om måneden koster det 399 + 174= 573 Kr, altså

Øhhh er opkaldsafgiten hos Sonofon ikke på 25 øre?
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Fra : snuden

Dato : 03-06-06 05:06

"Per Bau" <perbau@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> "snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Øhhh er opkaldsafgiten hos Sonofon ikke på 25 øre?

På fri fritid og fri snak, har der ikke været opkaldsafgift med de frie
minutter, men det blir ændret nu. Så skåret ind til benet, er prisforskellen
4 øre i opkaldsafgift om man vælger tdc eller sonofon. Jeg vælger TDC, fordi
deres dækning er en del bedre og deres net er vist sjældnere ramt af
nedbrud.

Snuden