Sync med outlook på SE w800 / w810
Fra : Karsten Krambs

Dato : 02-06-06 01:34

Hvilke dele af outlook kan sync'es, kun contacts?

Eller også fx. Notes som man kan på Palm og Windows Mobile
telefoner/PDA.

Jeg har brug for at kunne sync'e min Notes jeg som jeg skriver i
Outlook, jeg har kigger meget på QTEK8310, men er egentligt mere
interesseret i en SE w800 / w810

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-06 20:07

> [...]
>
> Jeg har brug for at kunne sync'e min Notes jeg som jeg skriver i
> Outlook, jeg har kigger meget på QTEK8310, men er egentligt mere

Kalender
Contacts
Notes
To do list (eller hvad den nu hedder)

Ovenstående kan min K750i synkronisere ... men notes bliver ikke
synkroniseret fuldstændigt. MinNokia 3230 kunne have hele noten uanset hvor
lang den er. Det kan min K750i ikke. Begrænsningen kender jeg ikke (har ikke
talt antal tegn der er plads til) ... men irreterende er det.

hilsen Thomas G