Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Opera tab dør nogle gange....
Fra : Rune Madsen

Dato : 01-06-06 21:15

Hejsa

Jeg er stødt ind i et lille ireterende problem.

Nogle gange når jeg besøger berlingske.dk og vil væk derfra så dør
vinduet, dvs at hvis jeg skriver en ny url i adressebaren, så sker der
ikke noget. Updater siden virker hellere ikke og der sker ikke noget ved
at klikke på links på siden. Jeg er så nødt til at lukke taben og starte
en ny op for at for at kunne surfe videre. Det ser ud til at det kun er
den tab, der besøger berlingske der er påvirker andre tabs sker der ikke
noget med... Nogen der har noget ligende???

Mvh
Rune

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 03-06-06 13:08

"Rune Madsen" <runemadsen16@hotmail.com> posting:

>ikke noget. Updater siden virker hellere ikke og der sker ikke noget ved
>at klikke på links på siden.

Jeg har bemærket et par gange, hvor man ikke kunne klikke på links i
et par testversioner af Opera 9 i en given fane og på en given side.
Hvis det er sådan en Opera-version, du anvender, er det en mulig
forklaring.

Det er i øvrigt bemærket som en kendt fejl på
http://my.opera.com/desktopteam/blog/show.dml/281378

--
What is life, except excuse for death,

- http://opera.softwolves.dk/da-transtest/disclaimer.html -

Fra : Rune Madsen

Dato : 07-06-06 16:57

Hej Christian...

> [...]
> et par testversioner af Opera 9 i en given fane og på en given side.
> Hvis det er sådan en Opera-version, du anvender, er det en mulig

Glemte at skrive at jeg bruger Opera 8.54.... Har du oplevet de nævte ting
i den version???

> Det er i øvrigt bemærket som en kendt fejl på
> http://my.opera.com/desktopteam/blog/show.dml/281378

ok

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 07-06-06 17:40

"Rune Madsen" <runemadsen16@hotmail.com> posting:

>Glemte at skrive at jeg bruger Opera 8.54.... Har du oplevet de nævte ting
>i den version???

Jeg mindes det ikke, men nu er det jo også over et ½ år siden, jeg
kørte med en 8.50'er.