manglende lyd efter opgradering :-(
Fra : lejf jessen

Dato : 30-05-06 11:59

Hej!
Efter opgradering til Dapper Drake i går via nettet, så har jeg ikke
længere forbindelse til mit lydkort? Under opstarten kan jeg se et
sted, hvor der står fejl, "manglende"? cardmgr - no socket found, tror
jeg det hedder. Efter opstarten, når jeg klikker på lydsymbolet, så
siger den ingen eller manglende "gstreamer", men jeg har jo alle dem,
der var der i forvejen, samt endnu flere, jeg har installeret
efterfølgende, - stadig samme resultat? Jeg er ret ny i linux - hvordan
kan jeg eventuelt få startet mit lydkort igen?
--
Mvh lejf jessen
email adresse-fjern "GRØN"