SUSE Toshiba Satellite
Fra : Peter Jespersen

Dato : 13-05-06 20:22

Hello

Sådan i studie øjemed overvejer jeg at investere i en Toshiba Satellite
A100-522, som er en prisbillig lille fætter. Indtil den næste eksamen er
det at den er ladet med en WinXP ikke det store problem - derefter vil
dette Fisher Price OS dog nok meget langsomt, (i løbet af en snes
minutter) drive mig til vanvid og jeg må have smidt noget andet på.

Jeg tænker på om nogen herinde har lidt GNU erfaring med Toshiba Satellite
A100-522 (Her tænker jeg mere specifikt på SUSE erfaring).

Jeg har prøvet at kigge rundt efter mere udpenslede specs på Satelliten
men det er meget sparsomt med oplysninger, både på hjemmesiden og i deres
Windows driver-pakker - jeg er dog kommet frem til at det er et ATI
Express200M GFX og at det integrerede NIC er af fabrikatet Realtek (Af en
eller anden slags).

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
By the time this message gets back on topic, WE'LL ALL BE DEAD!

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 14-05-06 16:41

"Peter Jespersen" <flywheel@tiscali.dk> writes:

> Sådan i studie øjemed overvejer jeg at investere i en Toshiba Satellite
> A100-522, som er en prisbillig lille fætter. Indtil den næste eksamen er

Slæb en Knoppix med i butikken og bed om at få lov til at boote på den.

Virker den, er du da godt på vej.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Peter Jespersen

Dato : 14-05-06 18:07

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Slæb en Knoppix med i butikken og bed om at få lov til at boote på den.
>
> Virker den, er du da godt på vej.

Ahhh, naturligvis - fremragende ide - det vil jeg gøre, takker

Live long and prosper...

Fra : Ole Lund Jensen

Dato : 15-05-06 10:18

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Slæb en Knoppix med i butikken og bed om at få lov til at boote på den.
>
> Virker den, er du da godt på vej.
Hvis du har tænk dig at kære Suse, burde du måske prøve med en Suse
Live udgave, v.10.1 skulle være tilgængelig 18. maj.

Ole Lund Jensen

Fra : kk

Dato : 14-05-06 19:35

måske du kan blive kloger her http://www.buzzard.me.uk/toshiba/index.html

Fra : Peter Jespersen

Dato : 15-05-06 00:13

On Sun, 14 May 2006 20:35:11 +0200, kk wrote:

<snip>

>måske du kan blive kloger her http://www.buzzard.me.uk/toshiba/index.html

1000 tak, det ser rigtigt interessant ud

Windows: The CP/M of the future!