Er der nogen der kender NORDJYSK HUNDEFOR~
Fra : Lars Lyster

Dato : 17-06-01 22:50

Hej
Er der nogen der har erfaring med NORDJYSK HUNDEFORMIDLING & KENNEL.

Hilsen Lars

Fra : Villy M. Olsen

Dato : 17-06-01 18:28

Hej Lars
Jeg har mødt flere hunde derfra (på dressurkurser), jeg vil fraråde dig at
købe hund der.
Venlig hilsen -Villy.

Fra : rosenkilde

Dato : 17-06-01 20:18

"Villy M. Olsen" skrev d. 17-06-01 18:28 dette indlæg :
> [...]
>
> "Lars Lyster" <l.lyster-spam@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hej jeg har en kommentar til nordjysk humdeformidling den ene af mine
hunde fik jeg derfra og skal jeg være ærlig skal jeg ikke have flere
hunde der fra.
Jeg synes at hundene lever under nogle dårlige vilkår og man kan mærke
at de ikke har særlig stor kontakt til menesker.

mvh
Henrik

http://www.kandu.dk/

Fra : IKTELM/B- & Ø-SEK/TR~

Dato : 20-06-01 11:17

Ja det har jeg.
Jeg købte en labrador/retriever derude for 1½ års tid siden. Jeg har fundet
ud af, at formidlingen har mange forskellige hunde, og ergo er der ikke
meget plads for hundene at bevæge sig på. Jeg har en svag mistanke og at
vores hund faktisk kun havde gået i en hestebås inden vi hentede ham, og jeg
tror det har medvirkende til at han ikke var helt "normal". Desuden synes
jeg også at han tager mange penge for hvalpene derude.
Men du kan da være heldig.
Mvh
Stefan