Slrn + firefox + exit = kill
Fra : Kent Friis

Dato : 13-04-06 18:46

Når jeg åbner firefox ved at trykke shift+U i slrn, og så bagefter
lukker slrn, bliver firefox kill'et. Virkelig irriterende, for når
jeg ikke har lukket firefox, er det naturligvis fordi jeg ikke er
færdig med at se de ting.

Er der nogen der ved om man kan slå det fra, og hvordan?

Mvh
Kent

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 13-04-06 20:23

On Thu, 13 Apr 2006 17:45:30 +0000, Kent Friis wrote:

> [...]
> færdig med at se de ting.
>
> Er der nogen der ved om man kan slå det fra, og hvordan?

Måske ved at tilføje '&' som det sidste i indholdet af Xbrowser.
http://slrn.sourceforge.net/manual/slrn-manual-6.html#ss6.145

Tomas

Fra : Kent Friis

Dato : 13-04-06 20:45

Den Thu, 13 Apr 2006 21:22:59 +0200 skrev Tomas Pedersen:

> Måske ved at tilføje '&' som det sidste i indholdet af Xbrowser.
> http://slrn.sourceforge.net/manual/slrn-manual-6.html#ss6.145

Desværre, det hjalp ikke

Mvh
Kent