hjælp søges til 2 problemer
Fra : Frogger

Dato : 16-06-01 22:53

Hej til dem som måske kan hjælpe

Jeg har det problem at nogen gange når jeg vil slukke min pc, genstarter den
bare og jeg må side og vente til at den har startet windows op igen også kan
jeg slukke.

når den så slukker, og lige har sidet og leget med mit webcam, kan jeg se en
grøn siluet af det jeg lige har filmet med mit webcamm, det er som om at det
er blevet gemt på skærmen.

håber at der nogen som kan hjælpe. Jeg har alle nye drivers instaleret på
pc, som er.

Packard Bell Imedia 51000a RW
Amd T.Bird 1000 mhz
384 md pc133 sdram
Leadteck TNT2 pro 32 mb ram
!0 x dvd
Goldstar Brænder

+ webcam,scanner og printer på usb, men dette har vel ikke noget at sige.

frogger@privat.dk

Fra : Kim Kløve

Dato : 17-06-01 09:38

det lyder som om du har fast reboot enabled hvis du har winboost
installerede kan du ændre det der hvis ikke skal du ned og lege i regedit
jeg kan ikke lige huske hvor det er.
dit webcam kan jeg ikke hjælpe med

Fra : Kim Kløve

Dato : 17-06-01 10:02

hej igen fandt lige noget der måske kan hjælpe
SUMMARY
This article describes how to disable fast shutdown in Windows 98.
MORE INFORMATION
When you shut down Microsoft Windows 95 or Windows 98, all device drivers
are uninitialized.
If fast shutdown is enabled in Windows 98, device drivers are not
uninitialized.
This results in a faster shutdown. Fast shutdown is enabled by default.
Disabling fast shutdown may be necessary when you are troubleshooting
shutdown problems in Windows 98.

To disable fast shutdown, follow these steps:

Click Start, point to Programs, point to Accessories, point to System Tools,
and then click System Information.

On the Tools menu, click System Configuration Utility.

On the General tab, click Advanced.

Click to select the Disable Fast Shutdown check box, click OK, and then
click OK.

Click Yes when you are prompted to restart your computer.

Disabling fast shutdown in Windows 98 changes the FastReboot value data from
1 to 0 in the following registry key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Shutdown
If this article does not describe your shutdown-related issue, please see
the following Microsoft Web site to view more articles about shutting down
Windows 98: