opeb_office_2.0.2
Fra : lejf Jessen(6330)

Dato : 19-03-06 10:49

Hej!

Er der ikke een, der kan hjælpe mig med at install OOo_2.0.2? Jeg har
pakket tar.gz pakken ud, og har nu 28 enkelte pakker, som skal
installeres. Hver gang jeg prøver med dpkg -i ... så er den pakke
afhængig af andre pakker, men - er der ikke en enkelt kommando, der kan
install dem alle på en gang? Det er en .deb pakke

Ubuntu 5.10
--
Mvh lejf jessen
ps. fjern "GRØN" fra min email adresse.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 19-03-06 11:23

"lejf Jessen(6330)" <eljessenGRØN@lite.dk> writes:

> [...]
> afhængig af andre pakker, men - er der ikke en enkelt kommando, der
> kan install dem alle på en gang? Det er en .deb pakke

Hvorfor hitter du den ikke i Ubuntus pakkesystem og lader den om
bøvlet?
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : lejf Jessen(6330)

Dato : 19-03-06 11:34

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Hvorfor hitter du den ikke i Ubuntus pakkesystem og lader den om
> bøvlet?
Hej Thorbjørn!

Tak for dit svar. Det ville jeg også gerne, men det er jo den "gamle"
1.9 eller 2.0, som de kalder den. Ville egentlig bare prøve, om det er
fordi forskel på de to udgaver, da jeg ikke kan overføre mine tabeller
fra win til linux. Har en database med bøger vi har læst, den kan jeg
godt overføre via diskette eller en vfat partion i windoze, men -
tabellen kommer ikke med over? Så derfor!
Men jeg kan sagtens geninstallere fra ubuntu's pakkehalløj

Fra : Tom Jakobsen

Dato : 19-03-06 17:29

dpkg -i -R navn_på_dir_med_pakker

Fra : Tom Jakobsen

Dato : 19-03-06 17:35

Tom Jakobsen wrote:
> dpkg -i -R navn_på_dir_med_pakker

lidt mere info
http://mepis.linuxkiosken.dk/temp/sarge/001_deb-foto-helvede/kontor/oo2_sarge/

Fra : lejf Jessen(6330)

Dato : 19-03-06 17:34

Tom Jakobsen wrote:

> lidt mere info
> http://mepis.linuxkiosken.dk/temp/sarge/001_deb-foto-helvede/kontor/oo2_sarge/

Hej Tom!

Jamen - er det ikke mageløst Pakken er nu installeret .

Tusind tak - skriver lige komandoen ind i min bog!

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 19-03-06 13:37

> [...]

> afhængig af andre pakker, men - er der ikke en enkelt kommando, der kan
> install dem alle på en gang? Det er en .deb pakke

dpkg -i *.deb

?

--
Jacob - www.bunk.cc
Do, or do not; there is no try.

Fra : lejf Jessen(6330)

Dato : 19-03-06 17:13

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> dpkg -i *.deb
>
> ?

Hej Jakob!

Tak for svar. Det er også sådan jeg har gjort, men som sagt der er 28
pakker, og den siger hele tiden, at den ikke kan install - fordi den er
afhængig af en anden pakke Hvaffor en er så den første? Har ikke
haft mod til at prøve alle 28.
Men never mind, jeg har geninstalleret den gamle version, der ligger i
ubuntu 5.10