Force feedback rat.
Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 16-06-01 22:33

Hej gruppe.

Jeg har tænkt mig at købe et force feedback rat, men er i tvivl om
hvilket et der er bedst. Er der nogen af jer der har erfaringer med det?

M.V.H. Lars.

Fra : Thomas G

Dato : 16-06-01 23:11

> Jeg har tænkt mig at købe et force feedback rat, men er i tvivl om
> hvilket et der er bedst. Er der nogen af jer der har erfaringer med det?

Jeg har et Guillimont (stavet rigtigt ?) som jeg er rigtig godt tilfreds
med. Det er samme model som Thrustmaster blot et andet navn.

Rattet har gummi hele vejen rundt. Der er pedal med, men ønsker man ikke at
bruge det sidder der i rattet to tilsvarende "pedaler" som du kan betjene
med hænderne.

Generelt syntes jeg det er langt bedre end andet der er på market til den
pris (jeg gav 1100 for ca 6 mdr siden)

mvh Thomas G

Fra : Jens.

Dato : 19-06-01 14:17

Prøv: www.act-labs.com Det er dyrt. koster ca. 3100,00 (incl. fragt og
moms)kr for FF rat, seperat gearstang med 8 gear og fodbasepedalsæt med
kobling. Har hørt fra andre danskere at det er godt - derfor har jeg bestilt
det og har store forventninger til det. Det leveres sidst i juni eller
senest midt i Juli.
/Jens.