Ny mobiltelefon
Fra : Søren

Dato : 17-03-06 12:31

Hej

Jeg skal ud og have en ny mobiltelefon og så håbede jeg på at kunne få
nogle gode råd så jeg kan finde en der opfylder mine ønsker og krav.

Jeg søger en telefon hvor det er muligt at tilgå sms-beskeder,
telefonbog etc. fra min ubuntu-linux uden problemer. Jeg syntes alle de
mobiler jeg har set på kræver et eller andet mærkeligt producent
specifikt program. Kan det virkelig være rigtigt, eller kigger jeg bare
det forkerte sted?

På forhånd tak.

Søren

(Jeg ved godt der er en dk.teknik.telefoni.mobil gruppe, men jeg syntes
det hører mere til her. FUT mig hvis jeg tager fejl.)

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 17-03-06 13:46

Søren skrev:

> Jeg søger en telefon hvor det er muligt at tilgå sms-beskeder,
> telefonbog etc. fra min ubuntu-linux uden problemer.

Jeg har gode erfaringer med gnokii. Se på <http://gnokii.org/faq.shtml#models>
om den understøtter nogle telefoner der passer til dine behov.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
SubZeroNet, Copenhagen, Denmark

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 17-03-06 14:37

Klaus Alexander Seistrup <klaus@seistrup.dk> hit the keyboard.
Afterwards the following was on the screen:

> Jeg har gode erfaringer med gnokii. Se på <http://gnokii.org/faq.shtml#models>
> om den understøtter nogle telefoner der passer til dine behov.

Gammu skulle også kunne en del af den slags...

Because I don't want to force you to follow my philosophy, even though
it happens to be the only possible correct philosophy.
-- Ted Lemon

Fra : Søren

Dato : 18-03-06 16:30

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> Jeg har gode erfaringer med gnokii. Se på <http://gnokii.org/faq.shtml#models>
> om den understøtter nogle telefoner der passer til dine behov.
>
> Mvh,

Mange tak - det ligner lige det jeg leder efter. Jeg kigger på det.

--
Søren