open xchange?
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 16-03-06 19:21

hej ng

vil lige høre, om der er nogen der har noget erfaring med denne app ?

jeg leder efter noget der kan samle kalender osv for en 7-8 brugere, med
fælles kalender og opgavestyring osv...

Jacob

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 16-03-06 19:33

Hvad med Kolab? http://www.kolab.org/
--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 16-03-06 20:11

"Michael Rasmussen" <mir@miras.org> skrev i en meddelelse

> Hvad med Kolab? http://www.kolab.org/

takker, jeg kigger på det

jacob

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 16-03-06 20:17

On Thu, 16 Mar 2006 20:11:04 +0100, Jacob d'Andrade wrote:

> takker, jeg kigger på det

Hvis du anvender Debian, skulle kolab være tilgængelig i Sid/Unstable -
baseret på mail til devel@debian.org. Det kan dog være, at den ikke er
upstream endnu, da ftpmasterne er i gang med et split af upstream, hvorfor
pakker mærket new, ikke har topprioritet lige pt.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Sune Vuorela

Dato : 16-03-06 22:17

On 2006-03-16, Michael Rasmussen <mir@miras.org> wrote:
> [...]
> upstream endnu, da ftpmasterne er i gang med et split af upstream, hvorfor
> pakker mærket new, ikke har topprioritet lige pt.

Øhh... hvis forsøger at sige det jeg tror du gør, så tager du fejl.

Men:
$ apt-cache search kolab | wc --lines
9

$ cat /etc/debian_version
unstable/experimental

[Om ftp-master, debian-devel og mirror-split:]

Joerg og Jeroen og co. holder ret godt fat i NEW, hvilket de også har
sagt på debian-devel hvis du siger du følger den.
Og der er ingen kolab-pakker i new.

Det er ikke den samme del af ftp-master-teamet der tager sig af at
behandle NEW som er dem der står for mirror split (eller indførelse af
Second Class Citizen som nogen kalder det) OG det er en debian-ting der
ikke har noget med upstream kolab eller upstream andre at gøre.

/Sune

Fra : Jan Birk

Dato : 16-03-06 20:59

> jeg leder efter noget der kan samle kalender osv for en 7-8 brugere, med
> fælles kalender og opgavestyring osv...

Vi bruger SunBird fra Mozilla.org har har kalenderfilerne liggende på en
webdav server.

/Jan

Fra : Jan Birk

Dato : 16-03-06 22:11

> Vi bruger SunBird fra Mozilla.org har har kalenderfilerne liggende på en
> webdav server.

Jeg kunne lige tilføje at du kan hoste jeres kalenderfil (webdav) gratis
www.kalender-server.dk.

Opret en enkelt bruger og giv alle i gruppen brugernavnet og passwordet.
Så er I kørende.

/Jan

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 22-03-06 20:29

Jacob d'Andrade wrote:
> hej ng
>
> vil lige høre, om der er nogen der har noget erfaring med denne app ?
>
> jeg leder efter noget der kan samle kalender osv for en 7-8 brugere, med
> fælles kalender og opgavestyring osv...

http://www.stalker.com/

Du får også SIP og messinging med.

Det tog mig 2 timer at installere serveren, konfigurere 3 klienter med
mail/kalender/ldap adresse bog/SIP telefoni/messenger.

Windows brugeres outlook klient kan endvidere ikke se forskel på
CommiGate og deres vante Exchange server.