manglende libatk-bridge.
Fra : lejf Jessen(6330)

Dato : 16-03-06 12:06

Hej !

Jeg mangler en fil, der hedder "libatk-bridge". Jeg ved ikke, om det er
derfor, at "rhythmboc" crash'er? Min .xsession-errors siger:

> /etc/gdm/PreSession/Default: Registering your session with wtmp and utmp
> /etc/gdm/PreSession/Default: running: /usr/bin/X11/sessreg -a -w /var/log/wtmp $/etc/gdm/Xsession: Beginning session setup...
> Bonobo accessibility support initialized
> GTK Accessibility Module initialized
>
> (gnome-session:8776): Gnome-WARNING **: Accessibility: failed to find module
'libatk-bridge' which is needed to make this application accessible.
'l$_IceTransTransNoListen: unable to find transport: tcp
> [...]
> _IceTransPTSOpenServer: mkdir(/dev/X) failed, errno = 13
> _IceTransOpen: transport open failed for pts/home:
> _IceTransMakeAllCOTSServerListeners: failed to open listener for pts
> _IceTransISCOpenServer: Protocol is not supported by a ISC connection
> _IceTransOpen: transport open failed for isc/home:
> _IceTransMakeAllCOTSServerListeners: failed to open listener for isc
> _IceTransSCOOpenServer: Protocol is not supported by a SCO connection
> _IceTransOpen: transport open failed for sco/home:
> _IceTransMakeAllCOTSServerListeners: failed to open listener for sco

Jeg har ledt efter den libatk-bridge, men den er godt gemt Nogen
der ved, hvor den er?
--
Mvh lejf jessen
ps. fjern "GRØN" fra min email adresse.

Fra : Peter Makholm

Dato : 16-03-06 12:37

"lejf Jessen(6330)" <eljessenGRØN@lite.dk> writes:

> Jeg har ledt efter den libatk-bridge, men den er godt gemt Nogen
> der ved, hvor den er?

I pakken at-spi:

brother@pma-linux$ apt-file search libatk-bridge
at-spi: usr/lib/gtk-2.0/modules/libatk-bridge.la
at-spi: usr/lib/gtk-2.0/modules/libatk-bridge.so
brother@pma-linux$

--
Peter Makholm | I laugh in the face of danger. Then I hide until
peter@makholm.net | it goes away

Fra : lejf Jessen(6330)

Dato : 16-03-06 13:42

Peter Makholm wrote:

> I pakken at-spi:
>
> brother@pma-linux$ apt-file search libatk-bridge
> at-spi: usr/lib/gtk-2.0/modules/libatk-bridge.la
> at-spi: usr/lib/gtk-2.0/modules/libatk-bridge.so
> brother@pma-linux$

Hej Peter !

Tak for hjælpen. Nu har jeg dem. Men - apt-file search libatk-bridge -
siger ukendt .

Men de er der, har set dem v.h.a. MC .

Har lige lidt travl, så jeg tester dem senere !

Tak!