"2" <fuptilspam@yahoo.dk> wrote in message 
news:j5uv729kb1aqnc8prtg18g9gjptqgc13ec@4ax.com...
>
>>Hej Torben,
>>
>>Jeg kørte i en 97'er vito fra 2001 til 2005, ca 125000 km.
>>
>>Udgifter ud over alm drift:
>>    Udstødning @150.000 km
>>    Kobling @180.000 km (vistnok selvforskyldt.....)
>>    Ledninger til centrallås knækket i begge fordøre, tager 3 timer selv 
>> at
>>reparere.
>>
>>Rust:
>>    Skinen til skydedør.
>>    Bund af fordøre.
>>    Omkring alle dørhåndtag......
>>    Diverse steder midt på pladedele......
>>
>>I undervogn var der ikke noget rust
>>
>>Alt i alt var jeg tilfreds med Vitoen, og glemmer jeg alt om rusten så var
>>det en rigtig god bil 
 
>>
>>Køber du en 97'er så skal du være sikker på at dyserne kan skrues ud, de 
>>har
>>det med at brænde fast og sker det er der, efter hvad jeg har fået fortalt
>>af en ven der arbejder ved MB, kun et nyt topstykke der hjælper.
>>
>
>
> Tak for svarene.  Kan se det er meget forskel holdning til Vito. Nogle
> har næsten den holdning at de skal have penge for at køre i den, eller
> gratis værksted for de mange fejl som opstår.
>
> Andre er nogenlunde tilfredse.
> Så det er måske årsmodellerne der adskiller?
> Men jeg synes også at en forholdsvis ny bil er det underligt at den
> ruster, og så ruster midt på en plade, det er ikke normalt.
>
> Får se, men det bliver ikke 1996-98  model, hvis det er....
> Mercedes  kan da ikke heller være tilfreds med dem.
>
> Nå tak for svarene.
>
> Torben
Alle årgange ruster. Tror de er grundet med saltvand inden de har fået 
maling.....
I de 4 år jeg havde Vitoen måtte jeg kun undvære servicedage og den dag 
koblingen skulle skiftes. 4 år med 1 værkstedsbesøg syntes jeg er flot.
mvh
Anders