Nokia 6250
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 16-06-01 20:33

Hej Alle

Jeg har haft en del besvær med Nokia 6250 og er ret sur på Nokia Concept
Store i Århus.

Det drejer sig om sprog i intelligent ordbog under SMS. Der er kun tre
sprog - dansk, engelsk og norsk.

På Nokias hjemmeside under teknisk specifikation stod der 10 sprog.

Jeg ringede først til Nokia Comcept Store og forklarede dem at der kun var 3
sprog og at det drejede sig om Nokia 6250.
De sagde, den skulle ind og have en softwareopdatering.
Jeg fik også at vide at det ikke kostede noget når man stadig havde garanti.

Jeg spurgte dem om der var svensk sprog i ordbogen i de 10 sprog og det
sagde de ja til efter at have undersøgt det.

Jeg kom så til Nokia forhandleren i Århus og manden mente, det ikke kunne
lade sig gøre - mærkeligt.
Efter en del diskussioner fik jeg en helt ny Nokia 6250 og et nyt
garantibevis.
Der stadig var kun de 3 sprog og jeg spurgte hvorfor.
De fandt ud af at det var en trykfejl på Nokias hjemmeside - altså der ikke
skulle stå 10 sprog men 3 sprog.

Jeg er ret skuffet fordi jeg har brug for svensk ordbogen at skrive til
vennerne i Sverige og Nokia 6210 havde svensk. Mærkeligt?!

Ved nogen hvorfor, har nogen erfaring med 6250, hvilken version er den
nyeste i softwaren og andet?

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Bart