Medion pc´er er de ok ?
Fra : René Jørgensen

Dato : 16-06-01 18:07

Hej !

Jeg overvejer at købe den Medion pc, som er tilsalg i superradio med
følgende konfiguration:

AMD Athlon 1,2 GHz
Microstar motherboard
235 MB Siemens RAM
40 GB Seagate harddisk
nvidia Geforce 2 MX 32 MB med tv-out
Creative labs soundblaster 128 on board
Liteon 8X DVD
Liteon 8x4x32 CDRW brænder (jeg ved godt at den er langsom, men den dækker
mine behov).
Cyberlink Power DVD
Sony diskettedrev
56 K modem
MS mus
Win ME
MS Works suite

kr. 9.797,-

Virker den fornuftig sammensat ?

Eller vil i anbefale at købe en Dell P4 1,5GHz, som koster 12.797, dog inkl.
17" skærm.

Hvad er andres erfaringer med Medion pc´er, samt deres support ?

Hilsen

René

Fra : Allan Nielsen

Dato : 16-06-01 20:52

Jeg ville klart vælge Dellén. Det er kvalitet fra ende til anden.
Jeg kender en der har en Dell bærbar, og den fungerer altså bare!

Mvh Allan

Fra : Simon - -:[CU]:-Quic~

Dato : 17-06-01 09:24

> Jeg ville klart vælge Dellén. Det er kvalitet fra ende til anden.
> Jeg kender en der har en Dell bærbar, og den fungerer altså bare!

fyføj
køb delene og byg den selv

Fra : Mit Navn Det Står Me~

Dato : 18-06-01 20:14

René Jørgensen <renerj@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:hnMW6.337$P13.9375@news.get2net.dk...
> [...]
inkl.
> 17" skærm.
>
> Hvad er andres erfaringer med Medion pc´er, samt deres support ?

Jeg synes da at medion lyder fornuftig.Det er da mærkevarer hele vejen og
dermed god support med drivere og lign....bare min mening.....har det lidt
svært med mærkevare pc`er ala Amitech ,Packard Bell,IBM og lign......

Fra : Recs

Dato : 19-06-01 13:24

> [...]
inkl.
> 17" skærm.
>
> Hvad er andres erfaringer med Medion pc´er, samt deres support ?

Du ville nok kunne få en bedre maskine og samtidigt spare en del ved selv at
bygge den, men ellers ville jeg helt klart vælge dell, på deres site kan du
selv bygge maskinen op med de dele de forhandler.. jeg har endnu kun gode
erfaringer med dell..
http://www.euro.dell.com/countries/dk/dan/dhs/products/series_dimen_desktops
..htm

/Recs..