asus v7100
Fra : Michael Jeppesen

Dato : 16-06-01 17:45

hej
hvorfor kan mit asus v7100 geforce 2mx ikke køre med detonatordriverne???
Når jeg prøver at installere dem, siger windows 98 og 2000 bare at der ikke
findes oplysninger om hardwaren på det angvine sted!!!
Hvad skal jeg gøre?

Fra : JLL

Dato : 16-06-01 20:47

Afinstaller de "gamle" drivere via tilføj/fjern, genstart og installer nu de
"nye". Har du stadigvæk problemer herefter så skal vi vide lidt mere:
mobe/mhz/biosindstil-agp osv. ligeledes skal vi vide hvilke drivere du

Fra : Lasse Kjærsgaard

Dato : 17-06-01 13:54

Hej

Jeg havde også et lignende problem med mit Asus V7100, da jeg skulle
installere de nyeste detonator-drivere på WinMe. Den sagde også at den ikke
kunde finde oplysninger på det angivne sted.
Årsagen var at biblioteket filerne lå i indeholdt et "å", da jeg rettede det
til "a" virkede det fint. Winxx rules...

MVH
Lasse Kjærsgaard