DK - Pragh med CV
Fra : Jens

Dato : 01-06-06 18:48

Hej

Emnet er måske omtalt før, men jeg spørger alligevel.

Hvad er nemmeste vej fra DK (Jylland) til Pragh når der er en CV efter
bilen.

Er det A7 til Hanover, A2 til Magdeburg, A14 + A4 til Dresden, A17 og
derefter E55 til Pragh ?

Jeg kører gerne 50 km længere for at slippe for de værste huller i vejen

Mvh

Jens

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 01-06-06 19:09

Jens wrote:
> Hej

> Jeg kører gerne 50 km længere for at slippe for de værste huller i
> vejen

Hvis du kører længere, er chancen større for at køre i nogen huller. Din vej
er fin :)

--
Per, Esbjerg

Fra : KHH

Dato : 01-06-06 21:35

Jeg må sige, at da jeg sidste år tog motorvejen op over bjerget, var vejen
faktisk meget fin på den tjekkiske side, og i Tyskland kender i vel nok selv
motorvejene.

Fra : Jens

Dato : 02-06-06 17:06

"KHH" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> faktisk meget fin på den tjekkiske side, og i Tyskland kender i vel nok

...og hvilket bjerg taler vi så om her?

/jens

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-06-06 18:25

Jens wrote:
> "KHH" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> ..og hvilket bjerg taler vi så om her?

Den lige før Tjekkiet.

--
Per, Esbjerg

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 02-06-06 19:44

Hej Per og i andre

Har kun været i Prag en gang tidligere og kørt fra "djævleøen" (Her bor jeg)
til Prag via "KAJ & BØJE" = Puttgarden. Vi gik efter Dresden og derfra over
de små bjerge på grænsen til Tjekkiet.
Dresden er ikke speciel god at passere ved ferie trafik!

PYT.
Det jeg vil videre give er vores vej hjem som gik via Chemnits i Tyskland.
Altså Prag - Chemnits - Hamborg. KANON fed vej - næsten ingen trafik mange
gode nye vejstrækninger , ingen bjerge , rigtig god landevej over grænsen.

Skal snart igen til Prag , fed by.....

God tur