Orange modem?
Fra : Claus Svanholm

Dato : 16-06-01 16:48

Hej Gruppe

jeg har bestilt Orange Adsl og har fået at vide at jeg får et Alcatel Speed Touch Home et eller andet... Nogen der har en link til
en side hvor jeg kan læse mere om modemet?? På alcatels side kommer der en masse sider frem når man søger men jeg aner ikke om den
hedder andet end ovenstående?

Og har nogen hørt hvornår de kommer med en router løsning??

Fra deres FAQ:
Jeg har 2 computere, kan de være på nettet samtidig?
Hvis du ønsker at tilslutte et netværk, kan det desværre ikke lade sig gøre lige nu. Vi vil i den nærmeste fremtid også tilbyde
hardware som understøtter dette. Så snart det nye hardware bliver lanceret har du mulighed for at ombytte dit "gamle" Orange udstyr
til det nye udstyr hvor flere computere kan være on-line samtidigt. Det koster selvfølgelig ikke noget at ombytte udstyr.

Gad vede hvor lang tid nærmeste fremtid er???? Der stod PRÆCIS det samme i slutningen af februar da de lancerede ADSL+ (under navnet
Mobilix)

VH Claus

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 17-06-01 00:50

"Claus Svanholm" <svanholm@gmx.net> wrote in message

> Og har nogen hørt hvornår de kommer med en router løsning??

Hej mester.

Kig i Orange ( Mobilix ) interne grupper....der finder du sikkert den
nødvendige information.

Mvh haa/orangedk.com

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-06-01 10:08

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i en meddelelse
> Kig i Orange ( Mobilix ) interne grupper....

Men så skal han vel ringe op til Orange?
(fra headeren:

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 17-06-01 10:28

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message

> Men så skal han vel ringe op til Orange?

Og det er han meget velkommen til.

Da han ikke har fået DSL endnu, så har han mulighed for at komme på disse
grupper via analog modem, ISDN, GSM 900, GSM 1800 og GPRS.

Mvh haa/orangedk.com

Fra : Caspar Møller

Dato : 17-06-01 10:45

> Gad vede hvor lang tid nærmeste fremtid er????

P.t. 2 mdr.

Mvh,
Caspar