Familien Bech på Bornholm
Fra : Asger Kjeldsen

Dato : 01-06-06 18:32

Min moster P, som hed Bech, skulle komme fra Bornholm. Kender nogen en Petra
Bech fra Bornholm år ca. 1910-20?
Egentligt er det hendes søster, der er interesssant for mig, da det er min
farmoder! Hun fik anbragt fem børn på et børnehjem i Mellerup ved Randers år
1920-25: Helle, Marker, Grethe, Lykke, Bjørn. Bjørn er så min fader:
Bernhard Jacob Bjørn Kjeldsen f. 18. november 1918 et steds?
Kender nogen til info fra børnehjemmet?
På forhånd tak
Asger Kjeldsen

Fra : Karen

Dato : 02-06-06 16:51

Der er en Petra Bech, født 17 nov 1916 i Poulsker
du finder hende i folketællingen for 1921 på nettet
http://www.ddd.dda.dk/d4/dddweb/asp/dddform.asp
mvh
Karen

Fra : Karen

Dato : 02-06-06 16:54

Der er også en Petra Bech født 11 dec 1916, ligeledes i Poulsker.
Hende finder du sammesteds - det er nok hende du søger, da hun har en stribe
søstre.