Dyrlæge i nærheden af Nørrebros runddel?
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 01-06-06 18:16

Er der nogen, der kan anbefale en katteglad dyrlæge i nærheden af Nørrebros
runddel?
Nogle af mine venner har fået kat for en måneds tid siden. Men da Carla, som
hun hedder, foretrækker at tisse andre steder end i bakken, har jeg
naturligvis henvist dem til at få hende tjekket en ekstra gang hos en
dyrlæge. Men hvem skal jeg anbefale?

Venlig hilsen Dikte

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : tina larsen

Dato : 01-06-06 20:02

Hej dikti

Jeg kan anbefale jagtvejens dyreklinik jagtvej 61 tlf. 70 20 29
11.ligger 1 min fra nørrebro runddel
Min veninde bruger hende og hun er super god. Hvis jeg boet på nørrebro
vil jeg selv bruge hende.
Tina

Med venlig hilsen
tina larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 01-06-06 20:27

"tina larsen" <mailKATTE@BAKKEcatlove.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 11.ligger 1 min fra nørrebro runddel
> Min veninde bruger hende og hun er super god. Hvis jeg boet på nørrebro

Tak, det vil jeg lade gå videre

Venlig hilsen Dikte

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 01-06-06 20:27