HP Omnibook XE 4500 bærbar - system recov
Fra : dav

Dato : 01-06-06 17:43

Hej

Jeg har et problem med en HP Omnibook XE 4500 bærbar pc.
Jeg har forsøgt at benytte de 4 recovery cd'er der medfølger.

Uheldigvis opstår der en fejl på cd nr. 4 - samme sted hver gang. Og
derefter stopper installationen og pc'en har intet styresystem.

Jeg har kontaktet HP's support - men de kan ikke levere en ny cd.

Så nu vil jeg prøve at spørge her om der skulle være en venlig sjæl der
har en sådan cd liggende og som evt. vil brænde en kopi til mig - så jeg
kan komme videre.

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Jes Petersen

Fra : Esben

Dato : 01-06-06 21:11

"dav" <davinci@REMOVEmail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Så nu vil jeg prøve at spørge her om der skulle være en venlig sjæl der
> har en sådan cd liggende og som evt. vil brænde en kopi til mig - så jeg

XP Pro eller Home?

--
Esben

Fra : dav

Dato : 02-06-06 05:09

> XP Pro eller Home?
>
> --
> Esben

Hej Espen

Det må være Home Edition - der står WXP HE English/Danish på cd'erne.

Kan du hjælpe mig?

Venlig hilsen

Jes

Fra : Esben

Dato : 02-06-06 11:55

> Det må være Home Edition - der står WXP HE English/Danish på cd'erne.
>
> Kan du hjælpe mig?

Ikke umiddelbart, men cd'erne kan købes her:
www.eet.dk , søg efter F4640-12053

--
Esben