hvordan gør jeg IE til default browser ?
Fra : Ukendt

Dato : 01-06-06 16:43

Efter lidt test af Opera vil jeg gerne have IE som default igen, men alle
løsninger jeg kan finde siger at jeg skal vinge af så IE checker om den er
default. Det har jeg gjort, men den spørger sgu' aldrig om jeg vil sætte den
default. Jeg har sat opera til ikke default, så nu er der intet der åbner.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-06-06 17:22

Den 01-06-06 17.42 skrev Poul B-H følgende:
> Efter lidt test af Opera vil jeg gerne have IE som default igen, men alle

Startknappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern programmer => Angiv
programadgang og -standarder.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Skrot mus og tastatur, i fremtiden kan du styre computeren med stemmen,

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-06 20:58

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> Startknappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern programmer => Angiv
> programadgang og -standarder.

haha, tak for det. Så nemt var det, jeg troede det var noget med registry,
ligesom en ret lang .reg file jeg fandt til XP (jeg har 2000).
Ufatteligt at man ikke kan finde denne løsning på nettet. De skriver kun om
flueben og genstart

Så fik jeg også lige rettet adgang til media afspiller som også har drillet
mig med at skifte i tide og utide. Herligt.

Fra : Anders Lund

Dato : 01-06-06 20:17

Poul B-H wrote:
> [...]
> default. Jeg har sat opera til ikke default, så nu er der intet der åbner.

Kim Ludvigsen er kommet med en løsning, men den måde jeg har gjort
førhen (som også nogle gange virker andre steder ved andre
indstillinger) er at fjerne hakket, genstarte og gå ind og sætte hakket
igen. Så kommer det til at virke på den måde Microsoft vil have det.

/Anders

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-06 20:53

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> wrote in message

> [...]
> indstillinger) er at fjerne hakket, genstarte og gå ind og sætte hakket
> igen. Så kommer det til at virke på den måde Microsoft vil have det.

ja men ikke her. Jeg har prøvet.