Prescott og Asus P4PE
Fra : u.m.s [3460]

Dato : 01-06-06 14:28

Skal opgradere cpuen på motherboardet der er baseret på Intel 845chipsættet.
Nogle andre fabrikaters 845-motherboards understøtter Prescott, men jeg kan
tilsyneladende ikke anvende Prescott på
Asus P4PE-motherboardet der ellers understøtter FSB200.

Er dette korrekt og er det kun 3,06ghz sock 478 northwood som er max. til
dette board ?
På asus´ hjemmeside kan man ikke se hvilke nye cpu-modeller den seneste bios
understøtter, og man kan slet ikke komme ind på deres cpusupporthjemmeside
http://www.asus.com/busy.aspx?aspxerrorpath=/support/cpusupport/cpusupport.aspx
Og ved søgning på nettet blev jeg ikke meget klogere, andet end at det måske
kunne lade sig gøre med en beta-bios, som jeg ikke har kunnet finde......

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 03-06-06 21:48

"u.m.s [3460]" <upiremove@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Asus P4PE-motherboardet der ellers understøtter FSB200.
>
> Er dette korrekt og er det kun 3,06ghz sock 478 northwood som er max. til

tilsyneladende, og har derfor købt ovenstående cpu.