Hjælp til gasgrill
Fra : TS

Dato : 01-06-06 11:26

Hej jeg har købt sådan en transportabel gasgrill i Netto (se link:
http://www.fotoagent.dk/single_picture/301/54/large/0(1).jpg )

De havde sat prisen ned til kr. 100, så kunne jeg ikke lade være.

Men mit spørgsmål er hvilke gasflasker kan jeg bruge dertil (de små engangs
gasflasker) Der er et gevind hvor gasflasken skal monteres.På grillen står
der at dysestørrelsen er 0,56 mm. Umiddelbart ser den ud til at passe til
webers små gasflasker, men findes der ikke billigere alternativer???

TS

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 02-06-06 19:51

Hej TS
Tillykke med din nye Grill
Bedste råd jeg kan give er, besøg din nærmeste Gasbutik.
De kan nok låse gåden?
f.eks. www.bp.dk

Alternativt så medbring din grill til en større Campingsvogn forhandler- de
fører ofte et udvalg af forskellige flasker/dåser

Kim

Fra : THR

Dato : 15-06-06 14:52

Hej TS

Jeg er også faldet for Netto tilbuddet, og ledte efter hvilken
gasdåse der skulle bruges.

Jeg fandt ud af at det er de samme dåser som jeg bruger til min
Trangia, f.eks. Coleman 500 gasdåse med sikkerhedsventil og
skruegevind

Set i Spejder Sport til kr. 75,-

Thomas