Billede rotation/skift ved re-load
Fra : Ulla

Dato : 01-06-06 09:18

Jeg leder efter et (næsten) færdigt javascript, således at jeg
kan have plads til 1 billede på min side (som skifter ved re-load
eller rotere).
På denne side fandt jeg noget der ligner lidt under "Javascript
banner rotation".
Mit problem (i dette tilfælde) er, at jeg gerne vil placere
billede et andet sted på siden end foroven.
Men hvor sættes dette idn i koden???

Er der nogle der ved, hvor jeg kan læse mere eller finde et
javascript, der passer bedre til mit problem, så hører jeg gerne
fra jer!!!

Jeg er ikke særlig erfaren mht. javascript, så I må gerne
beskrive tingene stille og roligt

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars

Dato : 02-06-06 13:04

> På denne side fandt jeg noget der ligner lidt under "Javascript
> banner rotation".

Skriv hvor du fandt javascriptet.

> Mit problem (i dette tilfælde) er, at jeg gerne vil placere
> billede et andet sted på siden end foroven.
> Men hvor sættes dette idn i koden??

Skriv din eksempelkode, ellers kan vi ikke hjælpe dig.

--
Lars Olesen

Fra : Tidemann

Dato : 03-06-06 02:43

Ulla wrote:
> [...]
> fra jer!!!
>
> Jeg er ikke særlig erfaren mht. javascript, så I må gerne

Jeg går ud fra at var denne du henviste til?
http://www.html.dk/scripts/javascript/00018/

Nu ved jeg ikke hvordan din side er bygget op, (det havde været rart
med et link, så er det nemmere at se)
men sæt denne:

<-- Bannervisning start -->
<script type="text/javascript">
ShowBanner();
</script>
<-- Bannervisning slut -->

ind, lige der hvor du vil ha´den.

Hvis du vil ha´ uddybende forklaring, må jeg ha et link til din side

--
Venlig hilsen Marianne
design af: