Abit NF7-S Rev. 2.0?
Fra : Per Nielsen

Dato : 01-06-06 06:20

Er der nogen der kender til forhandlere der stadig ligger inde med
ovennævnte bundbrædt?

Eller er et MSI K7N2 DELTA2-FSR det bedste alternativ til en Socket A
AMD Athlon Barton XP 3200+? På Edbpriser er der ikke så mange Socket A
boards tilbage:

http://tinyurl.com/l8aqd

Nogen der kender til performance og stabilitet af dette board?

Eller skal jeg bare snuppe et af de billige AsRock boards med
VIA-chipset (der kan jeg spare et par hundrede)? Kortet skal understøtte
et GeForce 6800GT AGP, PC3200 DDR RAM og SATA.