Andet multimedie
bentjuul 3670
InDesign superskole
Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 01-06-06 01:13

Hvis jeg virkelig skal lære InDesign hos de bedste undervisere, ikke
nødvendigvis dem der kan flest tricks, men som hjælper eleverne - og der
behøver ikke være mere end een - bedst muligt, hvor skal jeg så henvende
mig?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-06-06 15:14

On Thu, 1 Jun 2006 02:13:16 +0200, 3140 Bjørgheim wrote:

> [...]
> nødvendigvis dem der kan flest tricks, men som hjælper eleverne - og der
> behøver ikke være mere end een - bedst muligt, hvor skal jeg så henvende

Svjh. har vores egen Madsen (Thomas Madsen) nogle hold på

http://www.netskole.dk/netskole.asp

- de er for dyre for mig, så jeg har ikke selv erfaring. Men hvis Madsen
gør en indsats med forklaringer og anskuelige eksempler, bare som vi kender
den herfra, så må det være kvalivare.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-06 20:33

"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

>Men hvis Madsen
> gør en indsats med forklaringer og anskuelige eksempler, bare som vi
> kender
> den herfra, så må det være kvalivare.

Ja, han har en god evne til at forklare tingerne

Jeg har været for et par år siden hos Caslon på Indesig kursus, dem kan jeg
anbefalde. Men de koster penge.
Hvis man skal spare penge så KKA har også udmærket kurser. Her afhænger det
meget af dig, hvor meget du spørger til, men her er også folk som ved hvad
de snakker om.

MVH
Tomasz

Fra : Kurt Lund

Dato : 01-06-06 21:26

> [...]

> - de er for dyre for mig, så jeg har ikke selv erfaring. Men hvis Madsen
> gør en indsats med forklaringer og anskuelige eksempler, bare som vi

Og det kan jeg stå inde for.

Det skal dog nævnes, at jeg ikke er helt objektiv, da jeg også er involveret
i netskolen ...

--
Kurt Lund

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 02-06-06 01:07

Peter Loumann wrote:

> [...]
> Madsen gør en indsats med forklaringer og anskuelige eksempler, bare
> som vi kender den herfra, så må det være kvalivare.

Takker foreløbig for svar og uddyber: Jeg kender Softworld . . . jeg synes,
de er ok, men har en fornemmelse, at der kunne gemme sig noget bedre. Penge
er ikke et problem. Store hold og lange forløb duer ikke. Det skal være
intensivt og i en klasse for sig - måske er det bedre i USA?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Nick

Dato : 02-06-06 10:51

"3140 Bjørgheim" skrev i en meddelelse ...
> Penge er ikke et problem.

Ak ja... det drømmer jeg om at kunne skrive

/Nick

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 02-06-06 12:06

Nick wrote:

> Ak ja... det drømmer jeg om at kunne skrive

Rolig nu, det er ikke mine

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-06-06 23:24

Peter Loumann skrev:

> Men hvis Madsen gør en indsats med forklaringer og anskuelige
> eksempler, bare som vi kender den herfra, så må det være
> kvalivare.

Tak for de rosende ord, Peter.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Peter Loumann

Dato : 05-06-06 15:20

On Mon, 05 Jun 2006 00:24:22 +0200, Thomas G. Madsen wrote:

> Tak for de rosende ord, Peter.

Derfor ikke! Jeg fiskede nu snarere efter at du måske gav Bjørgheim en
tilbagemelding om du kører sådan et kursus ...

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-06-06 15:53

On Thu, 1 Jun 2006 16:14:05 +0200, Peter Loumann <me@privacy.net>
wrote:

>- de er for dyre for mig, så jeg har ikke selv erfaring. Men hvis Madsen
>gør en indsats med forklaringer og anskuelige eksempler, bare som vi kender
>den herfra, så må det være kvalivare.

Nemlig har også lært mangt og meget af alle Madsens opslag *S*

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-06-06 15:58

Peter Loumann skrev:

> Jeg fiskede nu snarere efter at du måske gav Bjørgheim en
> tilbagemelding om du kører sådan et kursus ...

Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg kører et InDesign-kursus på
Netskolen, men om det så kan leve op til Torbens forventninger,
er svært at sige. Det kommer an på, hvilket niveau han er på nu.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kurt Brixen

Dato : 01-06-06 16:39

On Thu, 1 Jun 2006 02:13:16 +0200, "3140 Bjørgheim" <pialykke@SLETget2net.dk>
wrote:

> [...]
>nødvendigvis dem der kan flest tricks, men som hjælper eleverne - og der
>behøver ikke være mere end een - bedst muligt, hvor skal jeg så henvende

http://www.softworld.dk/

Dem har jeg god erfaring med.

Kurt Brixen

Fra : Peter T.

Dato : 06-06-06 04:32

3140 Bjørgheim udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]
> nødvendigvis dem der kan flest tricks, men som hjælper eleverne - og der
> behøver ikke være mere end een - bedst muligt, hvor skal jeg så henvende

www.jensens.dk kunne være et godt bud, hvis du tænker på regulære kurser.
Jeg er i hvert fald ikke utilfreds med kurserne der.

--
Mvh. Peter T.

5% ved ikke bedre.