link til excel
Fra : Poul Erik Thomsen

Dato : 31-05-06 23:59

hvordant for jeg automatisk data på hjemmesiden til at rettesig når data i
excel rettes jeg har lavet link mellen programmerne men det virker ikke jeg
har læst moget med ole funtion man skal have instaleret hvorant gør
man det

på forhånd tak poul erik

Fra : Jesper Hansen

Dato : 02-06-06 17:02

"Poul Erik Thomsen" <pet@vmgd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> excel rettes jeg har lavet link mellen programmerne men det virker ikke
> jeg har læst moget med ole funtion man skal have instaleret hvorant

Du skal jo altid uploade dit Excel ark, hver gang du retter i det. Og det
skal selvfølgelig hedde det samme hver gang og ikke noget med æøå.

Venlig hilsen
Jesper c",)