Oversigt over Campingpladser med gps posit~
Fra : Ole Christensen

Dato : 31-05-06 18:32

Jeg har ladet mig fortælle at der eksisterer en oversigt
over pladser, som også indeholder pladsernes positioner.
på længde-bredde grad?

--
Mvh. Ole

Fra : Mona og Kim

Dato : 31-05-06 19:53

"Ole Christensen" <news@olechristensen???.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har ladet mig fortælle at der eksisterer en oversigt
> over pladser, som også indeholder pladsernes positioner.
> [...]

Hej.
Campingpladserne på http://www.campingcheque.dk/dk/ hjemmeside har længde og
bredegrader.

Kim

Fra : Preben Knudsen

Dato : 01-06-06 00:41

Mona og Kim skrev:

> "Ole Christensen" <news@olechristensen???.com> skrev i en meddelelse

> Hej.
> Campingpladserne på http://www.campingcheque.dk/dk/ hjemmeside har længde og
> bredegrader.

Jeg kan ikke finde positionerne på campig cheque hjemmesiden, jeg tror
kun de er i bogen, men for mange lades vedkommende kan poi downloades
gratis fra hjemesider om f.eks navigon-user.dk eller for tjekkiets
vedkommende på http://online.poi.cz/, sidstnævnte har en sjov
finesse, gå ud til hoje og klik på poz,
klik på mapa og du kan toggle mellem kort og satellit foto af
campingpladsen ( eller mange af de andre pois)
tilsvarende findes sider fra andre lande.

mvh Preben

Fra : Mona og Kim

Dato : 01-06-06 06:45

"Preben Knudsen" <preben@knudsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Mona og Kim skrev:

> [...]
campingpladsen ( eller mange af de andre pois)
tilsvarende findes sider fra andre lande.

Så har du ikke kigget ordentligt efter!
Gå ind på campingpladser
Vælg et land og evt region
Vælg en campingplads og scroll ned til kørselsvejledning og vupti L X°
XX' B XX° XX'
Jeg har dog kun kigget 10-20 pladser efter og de havde det alle sammen.

Her kørselsvejledningen for Vela Blu Camping Village i Italien
Fra Jesolo retning Cavallino, så hovedvejen Punta Sabbioni til Ca'Ballarin.
Efter lyskrydset Ca'Ballarin: den første til højre(Via Radelli). Herfra
følger I skiltene.

lg 12° 30' 25,2" lat 45° 27' 25,2"

Kim