Mindre trafik med GPRS - findes det mon?
Fra : Morten Lassen

Dato : 31-05-06 15:16

Hej
Når jeg er på camping går jeg ofte på internettet med min bærbar via
min K750i og Telmore GPRS. Det virker supergodt men som bekendt er
trafikafgiften dyr. På min K750i bruger jeg Opera Mini som connecter
til en server hos Opera som skralder og pakker siderne sammen så man i
sidste ende for meget lidt data tilbage. Den scallere endda billeder
til en mindre størrelse. Findes der ikke en tilsvarende hjemmeside
hvorfra man kan surfe almindeligt fra en PC/bærbar, men hvor trafikken
bliver minimal idet hjemmesiden skralder og pakker data inden det
sendes retur til PC'en? Rent teknisk kan det godt lade sig gøre, men
jeg gider ikke selv kode siden hvis det findes i forvejen.
Mvh. Morten

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 01-06-06 18:11

Morten Lassen <molassen@hotmail.com> posting: