info om jar filer ?
Fra : mp

Dato : 31-05-06 14:54

Jeg har efterhånden fået samlet en masse jar spil til forskellige mobiltlf.
Findes der et program der kan vise mig hvilken opløsning de forskellige spil
er
lavet til, således at jeg ikke behøver at installere dem alle for at finde
ud af hvilken mobil
de passer til.
En slags jar-preview eller jar-demo

/Gert

Fra : Lyrik

Dato : 31-05-06 16:29

"mp" <gertc@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> spil er
> lavet til, således at jeg ikke behøver at installere dem alle for at finde

+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Det drejer sig om java appletter. De kan ikke skade at installere. Jeg har
et datakabel til min mobil og har prøvet med forskellige spil.
Det er hurtigt at prøve og slette dem der ikke duer.

Men idéen om java-værktøjsprogrammer er ikke dårlig. Men jeg kan ikke rigtig
finde nogen.

Javaprogrammet kører jo netop uafhængigt af mobilens styresystem.
jar-filerne er deres eget styresystem hvorfor java kan køre på alle
systemer, så vidt jeg er orienteret (ret mig endelig).
Her er en russisk side der indeholder en god mængde
hm....hmm...vistnok...spil:
http://masyaka.ru/

Nogen af dem er beskrevet med skærmstørrelse.
Lige en ting. Installationerne er DRM (digital rights mangement beskyttede),
hvilket åbenbart ikke forhindrer russerne i at drysse dem med rund hånd ud
over internettet. Men flytter man et af spillene til memorykortet så
forsvinder de omgående.))
Det er dog ikke nødvendigt, da de ikke fylder noget.

Hilsen
Jens

Hilsen
Jens