Identifikation af P4 køler
Fra : Peter Schrøder

Dato : 31-05-06 11:34

Jeg skal ha' fundet et par erstatningsblæsere
eller kølere til nogle Pentium 4 maskiner.
Problemet er, at jeg ikke aner hvilken sokkel
der sidder i de pågældende maskiner.
Der findes øjensynligt både sokkel 478 og 423.
Jeg antager at man ikke kan bruge alle kølere til P4 til
begge typer sokkel?
Køleren der sidder i er en std. boxkonfiguration.
Den ser ud som denne:
http://www.digital-daily.com/documents/3214/intel_box-box.jpg
Men der står ingen steder hvad soklen hedder?

Er der nogen som kender denne type køler og véd
hvilken sokkel der hører til?

Peter Schrøder

Fra : Privat

Dato : 31-05-06 17:49

det står på bundkortet, et sted omkring cpuén

--
Med Venlig Hilsen
Andersen & Sørensen

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Peter Schrøder

Dato : 01-06-06 09:30

Privat skrev:

> det står på bundkortet, et sted omkring cpuén

Jeg har ikke pc'erne ved hånden.

Peter Schrøder