Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop er ikke meget for mine nye skærm~
Fra : Hagar

Dato : 31-05-06 10:56

Hej i gruppen

Jeg har lige fået to nye LG skærme, 2 stk. 19" fladskærme, men det ser ud
til at photoshop ikke rigtigt kan lide dem. Jeg har ellers installeret dem
efter forskrifterne. Jeg har postet et billede i dk.binaer der viser hvilken
besked jeg får når photoshop startes op, se tråden dk.edb.grafik.
Er der en der har en ide til en løsning, jeg bruger CS2 ?

Hagar

Fra : Kurt Lund

Dato : 01-06-06 21:17

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev:

> [...]
> hvilken besked jeg får når photoshop startes op, se tråden dk.edb.grafik.
> Er der en der har en ide til en løsning, jeg bruger CS2 ?

Du skal bare danne en ny skærmprofil med Adobe Gamma, så skal det såmænd nok
løse problemet.

--
Kurt Lund

Fra : Hagar

Dato : 02-06-06 06:45

> Du skal bare danne en ny skærmprofil med Adobe Gamma, så skal det såmænd
> nok løse problemet.
>
> --
> Kurt Lund

Det havde jeg godt nok ikke tænkt på, tak for hjælpen

Hagar