CDR: Mr. Platinium Black vs. alm ??
Fra : Simon

Dato : 16-06-01 15:45

Hejsa,

Hvad udover farven på bagsiden er forskellen på mr. platinium black og de
alm. ?
black er dyere, er de egenligt også sort på forsiden ?
er de bedre ?

Nu kan man kun købe Mr. Platinium som 8x eller 16x (men så er de på spindel
:( hvad blev der er 12x ?

tak
-Simon

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-06-01 15:44

Hej Simon

12x erne har jeg da mange af!

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Simon

Dato : 16-06-01 16:02

sælger du ? - jeg kiggede på edbpriser, og er der kun 8x eller 16x og 16x er
på spindle.... :(

-Simon

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 16-06-01 16:17

> sælger du ? - jeg kiggede på edbpriser, og er der kun 8x eller 16x og 16x
er
> på spindle.... :(

Du kan ikke rigtig stole på det du ser hos edbpriser. Der er ofte fejl i de
oplysninger, så skal ud og kikke hos forhandlerne. Send evt. en email til
forhandlerne og spørg.
Desuden er en spindel 16x vist billigere end 8x (iflg edbpriser)

- Lars

Fra : Simon

Dato : 16-06-01 16:24

> Desuden er en spindel 16x vist billigere end 8x (iflg edbpriser)
yup, men som du selv siger er det spindel.... vil gerne have dem i kasser :)

jeg har fundet et sted hvor 100 koster 400kr så det var fint nok.

man skal jo hamstre inden der kommer afskyelige høje afgifter på her 1/7 !!

mvh.Simon

Fra : Pjn

Dato : 16-06-01 16:30

Adressen ???

Pjn

Fra : Simon

Dato : 16-06-01 16:47

www.itbutikken.dk (fra edbpriser.dk)
mvh.Simon

Fra : L.K

Dato : 16-06-01 17:27

Hvilken afgift, er loven blevet vedtaget.

Lars

Simon skriver:

Fra : Simon

Dato : 16-06-01 18:39

ja 1/7 kommer den onde afgift på.... kan ikke lige huske på hvor meget men
det var vidst 4-5kr pr cd... dvs i mit tilfælde over 100% forøgelse... det
er sku ikke godt...
-Simon

Fra : Glubs

Dato : 17-06-01 00:07

> [...]
> det var vidst 4-5kr pr cd... dvs i mit tilfælde over 100% forøgelse... det

Næææh, jeg synes også, det lugter "lidt" - men der er jo ikke samme afgift i
Tyskland )

Lars

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-06-01 17:28

Hej Simon

Nææe jeg er ikke forhandler, men alt har jo en pris... De er købt i cakebox
hos HK automation, Kbh Ø

Fra : Schiller

Dato : 17-06-01 12:55

> [...]
> er de bedre ?
>
> Nu kan man kun købe Mr. Platinium som 8x eller 16x (men så er de på

Der er en forskel på Platinum Black og alm. Platinum plader.
Platinum Black er blevet lavet specielt til at brænde Playstation spil på.
Så hvis du har en Playstation cd , kan du se hvilken farve at Platinum Black
har
på begge sider (ved selv kun med den sorte overside).
Derfor koster de mere end de alm. plader fra dem.

Hygge
Schiller